Tusen bein!

Heii alle sammen! sitter på rommet mitt og kjeder meg veldig 😦
Det er ingenting å gjøre, så jeg får bare sove snart..
Men før jeg gjør det vil jeg fortelle dere hva som skjedde istad.

Jeg var på toalettet og satt der fredelig… plutselig får jeg øye på noe forferdelig grusomt..
et insekt! JEG HATER INSEKTER! de er så småe, rare, stygge og ekle. Det var en tusen-ben.

Se på han a, går rundt med sine tusen bein på badet mitt og leker gærn..
Det første jeg tenkte på var å ta tak i det nærmeste våpnet jeg kunne finne.

En gummitøffel!!!

Jeg kastet tøffelen på ham og endte livet hans…

Jeg må innrømme at jeg fikk litt dårlig samvittighet.. men tankten av den lille krabaten krype inn i øret mitt mens jeg ligger og sover var ikke noe hyggelig 😦

Men jeg ble sliten av all den tøffelkastinga og drepinga, så jeg legger meg og sover nå.

Godt natt ^^

Om whycaninotfly

im just like you :)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Tusen bein!

  1. Elhaao sier:

    Hahahahah! Du burde blogge hele tiden aaasss !!!

  2. kgolstan sier:

    hahahahhahaha herlig innlegg!!! 😀 fortsett med det bestevenn<3

  3. Tonje sier:

    brusjan er gæærn jo 😀

Legg igjen en kommentar

